طنز۲

 

مجیدی:توپ های لیگ و لباسهای استقلال افتضاح است.

دیگه(علی کریمی بازی)در نیار.

فتح الله زاده:از خودم می پرسم برای چی به استقلال اومدی؟

خب معلومه!بشینی پشت مبز و به این و اون حکم بدی!

قلعه نوعی:فردوسی پور موقعیتهای ما را نشان نمی دهد.

برو خدا رو شکر کن وگرنه همه می فهمن امسال تیمت تیم نیست!

حجازی:می خواهم بعضی ها را اصلاح کنم تا نانشان حلال شود.

خب ببرشون سلمونی.

قلعه نوعی:سقف قرارداد را قبول ندارم.

آخه اگه قبول کنی باید چند صد میلیون پول به سپاهان پس بدی!

مایلی کهن پیشنهاد آشتی را پذیرفت.

پس خدا به داد طرف برسه!

انصاری فرد:قطبی گفت از بازیت راضی هستم.

جرآْت داری اینو به مایلی کهن بگو!

فتح الله زاده:من رو خلع سلاح کردند دیگه بمب ندارم.

خب سیگارت پرت کن!

نصرتی:گلم به ارمنستان شانسی بود.

اتفاقا شانسی شانسی هم به تیم ملی دعوت می شی!




نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست دور 1390,10,20 ساعت 06:00 ب.ظ

هر کسی طرفدار یک تیمیه دلیل نمیشه که چون شما پرسپولیسی هستید تیم استقلال رو مسخره کنید من یه دختر استقلالی هستم و بعضی از مطالبتون من رو ناراحت کرد اما در کل عالی بود

مریم جان حقیقیت تلخ است.دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد