جک۳

روباهی موبایلی دید به دست گرفت و زود پرید زاغه از بالای درخت گفت پایین آنتن نمیده بده برات شماره بگیرم. روباه تا موبایل رو داد زاغ گفت: این بجای قالب پنیر سوم ابتدایی! 

مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند.
وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند. خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من رسید به آنها گفتم: لطفازشت ترین شما مرا بکشد! 

تو هواپیما نشستم دارم دعا می‌خونم بغل دستیم می‌گه دعا می‌کنی سالم برسی؟

پـَـ نه پ َــ، دوست دارم صحنه سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم دعا می‌کنم سقوط کنیم! 

نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس. راننده می گه: می خوای سوار شی؟

میگم پـَـ نه پَــ، اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم! 

تحقیقات دانشمندان نشون داده

جمله ” تا۵ دقیقه دیگه آماده ام.” خانوما

و جمله ” تا ۵ دقیقه خونه ام.” آقایون

یه معنی رو میده!!! 

تا وقتی مجردی هرکی بهت میرسه

میگه تو که همه چی داری چرا ازدواج نمیکنی؟

وقتی ازدواج کردی هرکی بهت میرسه میپرسه

تو که همه چی داشتی واسه چی ازدواج کردی!؟ 

یارو داشته چایی هم میزده

میبینه خیلی شیرین شده ، یه دور بر میگرده

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین 1390,11,03 ساعت 03:18 ب.ظ http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

خیلی باحال بود!
به بازدید کننده هات بگو به وبلاگ منم یه سری بزنن!البنه لطفا!
مطمین باشن پشیمون نمیشن!
همه جور مطلبی هست!
زینب جونم مرسی!!

نسترن 1391,08,22 ساعت 11:40 ب.ظ http://englishelover.blogfa.com

هه هه هه

[ بدون نام ] 1392,01,23 ساعت 12:35 ق.ظ

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نمریدم از خنده جالب نبود خیلی ولی مرسی

bebakhshid chi?????????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد