عکسای روبین

سلام دوستان

اول قهرمانی روبین تو جام ماربلا رو تبریک میگم با اینکه نقش علیرضا  کمرنگ بود


اما بالاخره تیمشه و  جزو افتخاراتش محسوب میشه ...



م


علیرضا تیم ملی هم دعوت شد و جمعه میره امارات...امیدوارم بهش بازی برسه!


راستی فیلم قهرمانی ماربلا رو دیدین؟؟آخی علیرضا یه گوشه وایستاده !


فقط میخنده!اگه ندارین بگین...شاید براتون گذاشتم

خب عکسا رو ببینین












نظرات 2 + ارسال نظر
گلی 1390,11,29 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.voorooojak.blogsky.com

سلام زینب جون
خوبی
وبلاگ جالبی داری البته فعلا فقط چندتا از مطالب صفحه اولت رو خوندم
و البته کل کل با همکلاسی هات....
از قول من به دوستت بگو اگر علیرضا ما 4 سال رفته واسه اینه که جوونه و تا 4 سال دیگه علاوه بر این که برای باشگاهش میتونه خوب بازی کنه تازه باشگاه میتونه به یه باشگاه اروپایی دیگه ترنسفرش کنه و پول خوبی از این بابت به دست بیاره...
اما اون مجیدی پیرمرد بیشتر از 4 ماه به درد کسی نمی خوره
بازم پیش من بیا خوشحال میشم
من همیشه آپم
گاهی روززی چند بار
فعلا

سلام گلی جون.
من هم با تمام حرفا موافقم عزیزم

سلام زینب جان ایول به تومنمپرسپولیسی ام.به من هم سر بزن

slm.chashm azizam...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد