آشنایی

سلام دوستای گلم. اسم من زینب. من عاشق علیرضا هستم و این وب رو هم برای پیداکردنش ساختم.از بازدید کننده های وبم خواهش می کنم نظر بدید.امیدوارم هم علیرضا وهم شما ازاین کلبه ی عاشقانه خوشتون بیاد. 

مدیر وب

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم 1390,08,29 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام زینب جون من هم عاشق علیرضا هستم. هرروز میام بهت سر میزنم. فقط مطالب رو بیشتر کن.راستی یادت نره بیوگرافی علیرضا رو هم بزاری.

باعث افتخار که هر روز بیای مریم جان.
چشم بیو گرافی کاملی هم از علیرضا در اسرع وقت میزارم.

nazanin 1390,08,29 ساعت 02:06 ب.ظ http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

خیلی قشنگه!!!
به وبلاگ منم سر بزن!
بابت اون قضیه ممنون!

خواهش می کنم عزیزم

nazanin 1390,08,30 ساعت 03:14 ب.ظ http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

I LOVE YOU

me too

ارغوان 1391,08,08 ساعت 02:20 ب.ظ http://tafrih55.persianblog.ir

خیلی جالب بود مرسی زینب جون

خواهش میشه!!

تو فضولی اسمم چیه؟؟ 1391,10,24 ساعت 08:02 ب.ظ

خااااک بر سر همه تون که آبروی هرچی دختره بردین....

راست میگی ۲تا کامنتی که برات گذاشتم ثبتشون کن...انتقادپذیرباش...

فرزاد 1392,01,23 ساعت 12:51 ق.ظ

یه سوال!
این یارو علیرضاهه کیه؟
دوستته؟
شوهرته؟
باباته؟
عموته؟
خالته؟
دختر عموته؟
بازیگره؟
دکتره؟
نقاشه؟
مدله؟
آرایشگر بانوان؟
غریق نژاده؟
چیه؟آخه نکه با اسم کوچیک میگی گفتم شاید از فامیلاتونه ولی خدایی نمیشناسمش بهم معرفیش کن.
شمارشم ازش بگیر بده من شاید با هم رفیق شدیم.
خب ما همجنسیم دیگه بهتر همو درک میکنیم.
باهاش صحبت میکنم میگم شما و مریم خانم دوستش دارین...
اونم ماشالله بای منطقی باشه دیگه.
من دوساعته دارم تو این وبلاگ چرخ میزنم آخرشم نفمیدم.
خواهش میکنم کامنتم و بزار جوابشم حتما.
بدجور توکف شخصیت این علیرضا موندم.
ک چیه و کیه و حالا همین چیزا.

hala khoobe y soul dashtiyaaa....
na babame na khalame na....
ghablan dusesh dashtam
alireza haghighi ghablan darvaze bane perspolis bude....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد