"علیرضا حقیقی از کریمی کتک خورد

 

 

ایپزود اول

به گزارش راسخون به نقل از ندای انقلاب قبل از دربی، چهارشنبه شب. علیرضا حقیقی وارد رستوران هتل اسپیناس می شود. فکر می کند علی کریمی نیست. جمله ای به زبان می آورد که شماره هشت پرسپولیس را غیرتی می کند. حقیقی متوجه حضور او می شود. تا می آید برود، کریمی یه سیلی محکم تو گوشش می زند! بازیکنان مداخله می کنند. جادوگر به اتاقش می رود، مثل گلوله آتش. به استیلی می گوید پرسپولیس یا جای من است یا جای حقیقی. استیلی او را آرام می کند. جمله ای که گلر پرسپولیس گفته، پست سر آقا زمانی است. حالا یک نفر هم باید مدافع هافبک قرمزها را آرام کند. استیلی در نهایت می گوید: «قبل از دربی است، آرام باشید. بعد از دربی به این مسایل رسیدگی می کنیم.»

اپیزود دوم

پیش از بازی و در هتل حمید استیلی لیست را می خواند. میثاق معمارزاده درون چارچوب است، سگرمه های علیرضا حقیقی تو هم می رود. بلند می شود، اتاق را ترک کند. چند نفر می روند و جلوی او را می گیرند. حقیقی برمی گردد و همراه تیم می رود.

اپیزود سوم

پرسپولیس باخته، همه در رختکن هستند. حمید استیلی کز کرده در گوشه ای، علی کریمی از جایش بلند می شود. شروع می کند به داد و فریاد: «این چه وضعیه. مرد باشید. اگر با کسی مشکل دارید، دلیل نمیشه توپارو همینطوری بیرون بزنید. من خجالت می کشم از این هوادارا. از همه جای ایران اومدن واسه تشویق ما، اونوقت شما به خاطر یکسری مشکلات شخصی، توپو می زنید تو اوت!» خطاب او به چند بازیکن پرسپولیس است.

کریمی تا پیش از این همیشه کد می داد اما در ادامه اسم می آورد. به نام سه بازیکن تیم اشاره می کند و سرشان داد می زند. کسی حرف نمی زند. از حمید استیلی گرفته تا بازیکنان دیگر. کریمی نزدیک به 30 دقیقه داد و بیداد می کند اما وقت رفتن است. بیرون می آید و می رود سریع سوار اتوبوس می شود.

اپیزود چهارم

اتوبوس پرسپولیس مقابل هتل اسپیناس می ایستد. بازیکنان یکی یکی پیاده می شوند. طرفدران تجمع کرده اند. اغلب بازیکنان ماشینهای شخصی خود را در پارکینگ هتل گذاشته اند. عین فراری ها سریع سوار می شوند و می روند. علی کریمی پیش از پیاده شدن در اتوبوس حرف های دیگری هم می زند: «بروید به رفیق بازی تان ادامه بدهید. الان هم که عین خیالتان نیست تیم باخته. آدم از این هوادارها خجالت می کشد...» وقتی هم که پیاده می شود، می رود لابلای طرفداران و از همه آنها بابت باخت عذرخواهی می کند.





نظرات 7 + ارسال نظر
یه دوست دور 1390,10,20 ساعت 05:51 ب.ظ

ولی فقط علی کریمیه که روی تیمش غیرت داره درست نمی گم؟

والبته (بهزادی(3گل).سلیمانی(2گل).کلانی(1گل)دربی 1352)
وعلی دایی(آقای گل جهان)
علی پروین(سلطان)
عابدزاده(عقاب آسیا)
و......
وماهواداران

یه دوست دور 1390,10,28 ساعت 07:20 ب.ظ

من در مورد الان حرف میزنم نه گذشته اره پرسپولیس 40سال پیش یه چیزی بوده ولی الان فقط کریمی رو داره ولی استقلال همه ی بازیکن هاش هم لیاقت اسم استقلال رو دارن هم واقعا رو تیمشون غیرت دارن شما هم هواداران گذشته نیستید هواداران الان هستید!!! اشکال نداره بعضی وقتا ادم نمیدونه چی بگه عزیزم!!!!!!

بازیکن استقلال منظورت فرهاد مجیدیه که بخاطر پول.نیم فصل رفت؟؟؟
همون فرهادی که هرچی مظلومی وفتح ا...زاده وپیشکسوتای استقلال بهش گفتن نرو از اون گوشش در کرد بیرون و بعداز ۲هفته آقا فرهاد مجبور شد به دروغ بگه بخاطر خانوادش رفته ؟؟
ماهواداران تیم پرسپولیس بازم باغیرتیم که پرسپولیس پر طرفدارترین
تیم آسیا شد مریم جان.
همه ی بازیکنای پرسپولیس باغیرتن.علی کریمی.وحید هاشمیان. غلامرضارضایی.هادی نوروزی .محمد نوری و....وعلیرضاحقیقی که وقتی می خواست بره روبین کازان گفت روحم در پرسپولیسه و جسمم در روبین.نه مثل کرار جاسم شما که بعد از اون همه دعوا تمام غیرتشو نشون داد و حاضر شد بره شاهین بوشهر پیش فیروز کریمی رده ۱۶می ولی حاضر نشدتو استقلال رده اولی بمونه. میبینی مریم جان
غیرت استقلالی هایی روکه انقدر ازشون دم میزنی چقدر کم تر پرسپولیسه؟؟؟
اشکال نداره انسان جایز الخطاست مریم جان.

یه دوست دور 1390,10,30 ساعت 01:56 ب.ظ

ببین زینب جان فرهاد مجیدی به خاطر دختر سه سالش رفته بعدشم انصافا هیچ کس نمی تونه در مورد غیرت مجیدی و کریمی حرف بزنه درست نمی گم؟ تازه مگه کسی علیرضا حقیقی رو مجبور کرد که بره نمی دونم به خاطر چی رفته ولی اون برای 4 سال رفته و فرهاد مجیدی() برای 4ماه .دقت کن!!اون برای4 ماه رفته ! در مورد کرار جاسم به خاطر پررویی اون بود که از تیم رفت از اول هم به درد استقلال نمی خورد ومظلومی این کار رو به خاطر جباری کرد وسط فصل کرار جاسم حاظر بود بره توی تیم اخر جدول تازه باز هم شانس اورد(حالم ازش بهم میخوره اون جوری داشت با جباری بحث می کرد) به قول مجتبی جون خدارو شکر که رفت) باز هم می گم فرهاد مجیدی برای 4 ماه رفته تازه علیرضای شما این رو گفته شما ناراحت نشین عزیزم (من روحم توی پرسپولیسه )تازه بیشتره بازیکنای تیم ملی استقلالین و دروازه بانی که همیشه تو دروازه ی تیم ملیه رحمتیه نه حقیقی و طرفدار های استقلال تو اخرین بازی استقلال پرسپولیس با sms هاشون نشون دادن که طرفداران استقلال بیشتر والبته با غیرت تر از تیم پرسپولیسن اشکال نداره زینب جان این دنیا به کسی وفا نکرده!!!!!!!!!

نازنین 1390,11,01 ساعت 03:30 ب.ظ http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

اره!!با اون مجیدیتون!تا موقعی هم که تو تیم ملی بود، علی کریمی کاپیتان تیم ملی بود!
بعدشم تا موقعی که مجیدی جونتون بود پول میریختن به پاش و بیشتر از حد بهش میدادن!
ولی حقیقی ما چی؟
درسته خوشگل و خوش تیپ و ... بود ولی طرفدار های پرسپولیس بیشتر به خاطر بازیش دوسش داشتن!شاید چند نفری هم از اون فکرا داشتن ولی 99درصد هواداراش واسه بازیش بود.

رحمتی هم فقط الانه که دروازه بانه تیم ملیه!ولی حقیقی تا همین چند ساله پیش به طور متداول دروازه بانه تیم ملی بوده!چه تو خردسالانش ،چه تو هر چیز دیگش! هیچی هم از رحمتی کم نداره!فقط شرایطش نابسامان بود!که قدرشو ندونستن رفت!
آخ علی دایی کجایی که یادت بخیر!

خدا ازدلت بشنوه نازنین جون.من که هرچی به این مریم گفتم نفهمید.
چی کارش میشه کرد؟؟؟اونم جزءاستفراغی هامحسوب میشه دیگه.
استفراغ دیگه چیه که فهمیدن نفهمیدنش چی باشه.
به هرحال از قدیم گفتن جواب ....خاموشی است.

یه دوست دور 1390,11,02 ساعت 05:06 ب.ظ

نازنین برو بزار باد بیاد!!!!!!!!!!! این چیزایی که نوشتی به درد خودت می خوره کچولو های ته جدولی !!! خوشم میاد تو مدرسه یه چیز می گی این جا یه چیز دیگه الکی اومدی می گی من پرسپولیسیم؟؟!! من برام مهم نیست که حقیقی از کی دوازبان تیم ملی بوده دارم می گم الان تا رحمتی هست کیروش به حقیقی نگاه هم نمی کنه برید کوچولو های پرسپولیسی!!!!!!!!!!!!!!!!!! ببین مجیدی چند ماه پول نگرفته بود برو تحقیق کن بعد بیا حرف بزن!!!!! وقتی تو دربیه اخر حقیقی به جای این که توپ رو بگیره داره دور خودش ملق می زنه باید هم بره دروازبان خردسالان بشه منظورم همون جاییه که تو توش بازی می کنی تا وقتی علی دایی مربیتون بود تو هنوز پرسپولیسی نبودی عزیزم (نازنین این رو انکار کنی معلومه بقیه ی حر فات هم دروغه) تو رو خدا این چیزی رو که برای من نوشته بودی بخون !!! به درد خودت می خوره کوچولو ی ته جدولی!!!!!!!! حقیقی فقط قیافه داشت نصفه هواداراش رو این جوری به دست اورده بود بای بای

مریم جان این وبلاگ جایی برای کل کل نیست.
اگه خیلی عاشق کل کلی می تونی بری به این آدرس.
http://www.4rah.com/nazaninkhoshroo

نازنین 1390,11,03 ساعت 03:47 ب.ظ http://nazaninkhoshroo.blogsky.com

مریم جونم دعوا نداریم که...!
اینو نگفتم جَو بگیرت فکر کنی کم اوردما..!!نخیر!
گفتم که یه موقع دلخور نشیم!
من کِی تو مدرسه چیزی خلاف حرفای اینجام گفتم؟؟
از بس کیروش خره!
گفتم که این چند وقته اخیر بازیه mr.alireza haghighiچندان مثل همیشه ی همیشه که بهترین دروازه بان بود،نبود!
هرکاری کنی بازم سابقه ی mr.haghighi درخشان تر از اون رحمتیتونه!
انکار نمیکنم!
آره!حق باتوه!
من قبلا فقط اسمم پرسپولیسی بود،ولی الان یک پرسپولیسیه تمام عیارم!دروغ که ندارم به تو بگم!
در ضمن زینب جان آدرس گروه کلکلمو اشتباه دادی عزیزم!
اینه:
www.4rah.com/kal_kal

نسترن 1391,08,22 ساعت 11:45 ب.ظ http://englishelover.blogfa.com

زینب یه بالا بر بذار وبت طولانیه!!!!!!
رفتنش با خودمه ولی برگشتنش با خداست

hatman

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد